vrijdag 9 september 2011

Unieke Coachingsopdracht

Gisteren de vertrektijd ontvangen voor mijn reis naar de Balder van Heerema Marine Contractors. Met vliegtuig en boot via Congo reizen naar Balder die in de internationale wateren ligt bij Angola. Een geweldige uitdaging om 7 dagen offshore een coach de coach traject te gaan doen. Offshore met 350 mannen en 1 vrouw dat ben ik aan boord van de Balder.
Vandaag samen met de manager de voorbereiding gedaan. Voorzien van veel informatie en energie zie ik het traject met vertrouwen tegemoet.
Een geweldig uniek en uitdagend traject wat op mijn pad is gekomen.
Ik ga proberen regelmatig een kort verslag te schrijven van het traject daar midden op zee.

1 opmerking:

  1. Ingrid,

    Wat ontzettend leuk voor je. Een unieke uitdaging. Het gaat je (weer) lukken, daarvan ben ik zeker en als je het even niet weet, weet me dan te vinden.

    Succes en tot ziens

    Richard

    BeantwoordenVerwijderen