dinsdag 13 september 2011

Uiteindelijk is de vlucht niet doorgegaan. Nu moeten er 60 mensen worden geboekt op een lijnvlucht. Dat is een grote uitdaging. De eerste vlucht is woensdagavond voor 8 mensen voor mij en de manager gaat het voorlopig niet lukken. We hebben uiteindelijk besloten de coaching een week uit te stellen. Nu staat de vlucht gepland voor dinsdag 20 September (Prinsjesdag). Gelukkig heb ik met de nieuwe opdrachtgever, Nederlandse Orde van Advocaten, het programma kunnen aanpassen. Deze week ga ik weer naar Gate om daar de zaken te regelen. Vermoeiende dag als je de hele tijd moet wachten en niet duidelijk wat er precies aan de hand is en hoe lang het allemaal gaat duren.
Thuis ook alle zaken weer regelen voor mijn vertrek volgende week. Nog even geduld voordat ik echt offshore ga. Ik ben volgende week niet de enige vrouw er is in ieder geval nog een andere dame aan boord.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten