dinsdag 27 september 2011

De laatste dag aan boord van de Balder. Een intensieve dag en zeer waardevolle dag.

Gestart met een hardlopen in de fitness ruimte dat is toch wel lekker om even actief de dag starten. Het aantal kilometers wat ik gemiddeld per dag thuis afleg met hardlopen en met de hond wandelen miste ik toch wel aan boord. Je kunt niet even wandelen naar een andere omgeving waar je andere dingen kunt zien en waar het stil is. 24 uur per dag zijn er geluiden aanwezig zelf in je hut waar je de airco hoort zoemen.

Vandaag nog even tijd besteedt aan situationeel leidinggeven. Een evaluatie gesprek met de kapitein gehad. Ook nog een zeer waardevolle evaluatie met het Managementteam gehad en de coach heeft de eindevaluatie met de coachee gedaan. Er is door mijn coachee veel zaken helder geworden en heeft ook mooie stappen gemaakt in het coachingstraject. Tijdens het eindgesprek hebben we hierbij stil gestaan en heb ik ook feedback gevraagd aan hem over mijn rol als coach voor hem. Lovende woorden maar ook een leerpunt van mij. Hier kan ik zeker wat mee en ook datgene wat er deze week is gebeurd en heb weer meer inzicht gekregen over verschillende elementen.

Morgenochtend is het 6 uur verzamelen voor de boot. Heb van de medici hier aan boord medicijn gekregen voor het voorkomen van zeeziekte. Hoop dat het aanslaat en dat ik niet zo beroerd als op de heenweg naar huis ga.

Nu tas inpakken, douchen en de laatste nacht aan boord slapen. Ik dank de betrokken voor deze opportunitie en het vertrouwen deze week in mij. En de mannen aan boord dank ik voor hun mooie verhalen en heb ook ontzettend veel gelachen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten